عشقم هانی


خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر

 خیلی سخته خیلی

نمیشه فراموشت کنم نمیتونم بهت فکر نکنم

آخه دیگه به چه امیدی زندگی کنم؟؟؟دلم به چی خوش باشه؟؟؟

خاطراتمو  چی کنم؟؟ مگه میشه پاکشون کرد آخه ؟؟؟؟

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دلم میخواد اینقدر گریه کنم که بمیرم

که دیگه نباشم و جدایی از عشقم خیلی سخت خیلی 

همیشه فکر میکردم در مقابل سختی ها خیلی قوی هستم ولی این یکی فرق داره

کمرمو شکسته و زندگیمو تباه کرده

ای کاش شرایطم جور دیگه ای بود شاید اینجوری نمیشد

این زمونه در حقم خیلی بد کرده خیلی

من همیشه سالم زندگی کردم ولی همیشه چیزای خوبمو ازم گرفته

خدایا کمکم کن آخه چقدر صدات کنم خداااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت